svårt

Sitter hemma och skriver idag. Det är skönt och jättesvårt på samma gång. Bakgrundsdelen är jättesvår, många har skrivit om samma sak, det är väldigt teoretiskt och jag känner att jag inte fattar någonting av det som jag läser i mina referenser. Det kryper fram. När det gäller mitt eget och vad jag själv gjort går det bättre, så när jag ruttnar på att inledningen är så seeeg att skriva byter jag dokument och skriver det roliga istället. Jag inser också att min vetenskapliga engelska är rätt så knackig.  När det är klart skulle jag vilja lägga ut länken till det på nätet, det kommer ju att bli offentligt material, men jag är inte redo att stiga ur anonymiteten utan ni får låtsas att det är bra och jätteintressant.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ditt material kan det vara det bästa och jätteintressantaste jag nånsin läst (om).

Äh, fan... Skål för din blogg som är den enda bloggen jag läser. Gillar inte ens bloggar. Inte ens när jag är nykter. Viket jag inte är nu.

2006-01-27 @ 22:14:51
Postat av: adrenalin

Skål själv, jag är förvisso nykter och det är väl du med vid det här laget. Väntar med spänning på din blogg.

Postat av: Peter

Hmmm, egen blogg... Tål att tänka på... Nåja, kommer jag till skott lär du bli en de första att få veta det.
Men då måste man man ju ha ett tema, en ide, ett koncept. Du har ju lyckats med ditt anslag. Purity och nån slags contemptuary diskbänksrealism, liksom. Kommer inte att funka för mig. Har för mycket litterära ideer i huvudet. Vilket ju i sig är så hämmande att man...

Nä, er'e okej med dig så låter jag hellre mina tankar växa av dina, åsså skriver jag en o annan kommentar i din blogg ett tag. Ich bin ein(em?) parasit.

2006-01-28 @ 21:46:06
Postat av: adrenalin

Fast det som är bra med att vara anonym är att man kan släppa alla hämningar, och tro mig, det är nyttigt. Och litterära ideer, det har jag med, annars hade jag nog inte retat upp mig så mycket på hemliga pappan. Men det är skönt att få skriva fult och stava fel och växa lite grann, men tills du törs själv så går det bra att vara "parasit" i min blogg.

2006-02-02 @ 19:02:01
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback