Senast sedda filmen

Såg "A Love Song For Bobby Long" igår kväll. Vilken jävla dynga! Den handlar om ett gäng fyllon i femtioårsåldern, ha ha, New Orleans fyllon som sitter lugnt och dricker öl och plinkar på en gitarr. Ha ha, visste inte att amerikanska fyllon var bättre än svenska. John Travolta är huvudfyllot, mer otrovärdig alkis har jag då aldrig sett. Sen dyker Scarlett Johansson upp, och hon flytar frivilligt in med Travolta-fyllot och en till, yeah right! Pinsamt patetiskt och en av de sämsta filmer jag sett, se den inte! Det är möjligt att manus var helt OK, men den som regisserade kan aldrig träffat en alkis i hela sitt liv. Det har nog inte scientolog-Travolta heller...

Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för tipset. Har en hatkärlek till H-woods osannolika alkis-skildringar, så jag ska kolla denna rulle Har du sett Barfly? Mickey O'rourke ska vara Bukowski. Funkar INGE vidare kan jag berätta. Tycker svenska "Tillsammans" med den evigt lovande alkispappan kommer rätt nära sanningen dock. God fortsättning.

2006-01-03 @ 18:24:43
Postat av: adrenalin

Ja vem vet, du kanske t o m kommer gilla A Love Song For Bobby Long, jag hittade flera sidor som hyllade John Travolta men jag blev inte imponerad. Jag älskade Grease när jag var nio, kanske är det därför, ha ha. Jag har av någon anledning inte sett Barfly, men har väl misstänkt att det inte varit någon större förlust...God fortsättning själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback