Mer Hillevi!

Jag har fått länkar till Hillevi Wahls bloggar (Tack!), här är en och en till. Jag gillar ju verkligen hennes ångesttexter, så visar det sig att kvinnan skriver roligt också, vilken bonus! Hon hade gjort trendgrejen just nu, att skriva en årets sämsta mamma-lista, det var inga större konstigheter där. Tills man kom till kommentarerna, läs dem och begrunda vilka otäcka medsystrar vi kvinnor kan vara, fy fy fy. Och begrunda också att vi kan vara goda medsystrar också, för det är tack och lov fler såna kommentarer.

Hoppas dessa otäcka människor aldrig läser min blogg, jo förresten måtte de läsa min blogg och så kan de sitta i sina präktiga perfekta liv och fördömma mig. Jag är ju knarkarunge och gud vet allt. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback