Trötta ryggar

Längtar efter att köpa en ny säng. Vår Hilding Anders är hel slut efter åtta år. Den tog faktiskt slut redan efter ett par år, jag rekomenderar inte det märket. Nu är planen att köpa nya pocketspring-madrasser på IKEA och ha dem tills vi är så täta att vi kan investera i en DUX. Jag är fascinerad över att själva pocketspring-madrassen vi tittar på kostar 2200 medan bäddmadrassen som vi ska ha ovanpå går loss på 1800. Det finns säkert en logisk förklaring, och jag har mina misstankar om vilken det är, men det är skumt ändå. Lillplutten sover i vår säng en stor del av nätterna så det skulle vara fint att ha en säng som inte sluttar åt höger utan är helt plan. Vi har några kompisar som när de fick sitt andra barn införskaffade en 210 cm bred säng så att alla fyra skulle få plats, det tycker jag är hur gulligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback