ligga lågt

Jag fick mig en riktig tankeställare igår om hur jag uppfattas osv. Har legat lågt idag, det känns svårt att vara sitt vanliga agiterade jag när man undrar vad folk egentligen tycker. Hur har min son det? Är jag oberäknelig och otäck som min egen pappa? Hoppas inte, pappa var ju ändå alkoholist. Min egen roll i hur arg jag är mot omgivningen klarnade lite, men det känns så ömt att jag väntar med att skriva om det. Måste bena ur det lite mer först. Våga tro på det jag anar och fundera på hur jag ska kunna göra något åt det...

Kommentarer
Postat av: vuxetbarn

Mmm fick just reda på att någon i min närhet känner sig utanför min innre cirkel. Att jag inte släpper in.

Men nu vet vi det, och kan ändra på det!

Postat av: adrenalin

Skönt att få chansen att ändra, det är värre när man aldrig får reda på hur folk känner, bara misstänker att något inte stämmer.

2006-02-16 @ 20:01:37
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback