glasklart

Ofta måste man var förvirrad ganska länge för att komma till klarhet. Jag har varit lite luddig i hjärnan på sistone, men så började jag smida planer och fundera på upplägg för mitt avhandlingsarbete. Idag pratade jag med två äldre kollegor, egentligen inte om jobbet konkret men arbetssituationen, och så på vägen hem slog det mig att jag krånglat till en grej. Det finns en rakre väg att gå och den ska jag ta. Bra, hurra, det kändes som en jäkla uppenbarelse där i skogen (genvägen jag gick). Sen, tre timmar senare slogs jag av en klarhet till, hur jag ska kunna få mer material att publicera. Publicerat material=ett steg närmare avhandling. Hurra igen. Nu måste jag skriva mail till min blivande samarbetspartner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback