Två barn

Är numera tvåbarns mamma. Det blev en alldeles underbar pojke, 3310 g, 50 cm som föddes den 21:a kl 02:27. Förlossningen gick alldeles för fort, var ashemsk och det gjorde hur jävla ont som helst. Tack och lov hade jag min man med mig varenda sekund, annars hade det inte gått, barnmorskan kändes nämligen mer som en slaktare än som en coach. Det första inlägget jag skrev, raderades tyvärr, det var både långt och utförligt. Jag återkommer när jag orkar skriva lika långt igen för nu måste jag amma.

Kommentarer
Postat av: lilla ego

GRATTIS!!! Hundra gånger grattis!! Jobbigt att förlossningen var kämpig (inkl slaktarbarnmorska), men vad skönt att ni var två! Kramar

Postat av: adrenalin

Tack!!!

2006-12-25 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback