lägg ner

Sluta försöka få kvinnor att känna sig kassa genom sånt här skit. Så om jag inte är smal som en pinne framåt sommaren så suger jag eller vaddå?  I think not. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Graviditetsfläsket finns där för att man ska amma bort det. Ammar man inte försvinner det ändå så småningom. Om man ammar är det farligt att tappa vikt för fort. Tungmetaller och annat icke vattenlösligt jox lagras i fettet, försvinner fettet för fort så frigörs skiten fort, och den som pimplar i sig det är bebisen. Och förresten, om fläsket inte försvinner? - Big deal.
Jag känner mig hackad på och terroriserad av alla, tappa graviditetskilona fort fort fort. Jag hatar att vara "tjock" jag känner mig hjärntvättad. Jag är inte tjock, jag har gått upp 13 kilo, jag är nästan för smal i normala fall, ändå har jag ångest för att jag vet att jag kommer se ut som en deg runt midjan ett tag framöver. Hjärtvättad. Kan inte avprogrammera mig. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback