Kära Linda...

...jag har svårt att tro att dina kompisar gillar att du försöker skuldbelägga dem i nationell press. Att manipulera folk med skuldkänslor är otäckt men lätt att ta till, jag vet, jag gör det själv ibland. Dina vänner gör rätt i att inte vara självuppoffrande martyrer utan istället ligga och fisa framför Prison Break. Det borde du prova på någon gång. Du svarar ju inte på deras mail för deras skull utan för din egen. Sorry baby, men folk känner sånt. Sluta var så jäkla självuppoffrande, satsa lite på dig själv. Då kanske du skulle må lite bättre också. Och ärligt, jag bryr mig inte om att du har tre ungar och jobbar lite hemmifrån, jag misstänker att merparten av din tid går åt till att städa. Om ditt liv är så jäkla pissigt, gör något åt det och sluta att försöka få andra att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback