Budget shoppa

Min kompis hade varit på mellandagsrea också. Blev bara lite avis. Inte en chans att jag kan ta mig ner på stan och shoppa. Förutom att jag saknar pengar, kropp och ork, så går det inte att släpa ut en nyfödd på stan. Istället har jag idkat internet-shopping. Har hittat ett ställe som säljer amningströjor till rimliga priser så jag har beställt en på prov. Hoppas den sitter OK, då ska jag köpa några till. Tidigare tyckte jag amningströjor var ganska fånigt, även om jag gillade den enda jag har. Den åsikten hade jag när min amningskarriär varade från slutet av mars till mitten av oktober, nu är det för kallt för att kränga upp tröjan och blotta magen hur som helst så jag hoppas den billiga tröjan inte ser allt för ruggig ut. Fast egentligen handlar det kanske mest om att få shoppa lite? Det verkar ju var en ganska vanlig hobby numera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback