bröllopsdag

Imorgon är det vår sjunde bröllopsdag. Jag hade köpt "da Vinci koden"-spelet till oss båda, och med tanke på att vi kanske är på BB på bröllopsdagen (förmodligen inte) så kändes det bättre att tidigarelägga firandet så att vi kan få spela lite tillsammans. Det var lite väl mycket fighting för min smak dock, hade hoppats på ett spel med mest gåtor och minimalt med fighting för att kunna sitta brevid och amma och mest hjälpa till. Vi spelade någon variant av Resident Evil när lillplutten var bebis och det var väldigt frustrerade att inte kunna spela ordentligt. Ja, ja sånt är livet. Sen ska vi shoppa nya Zelda, det ser jag verkligen fram emot. Vi har hållt på med Occarina hur länge som helst, och har ytterligare två ospelade Zelda framför oss så det lider ingen nöd på oss spelmässigt. Min man är dock sugen på Buzz, så många spel - så lite tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback