Vad röd hon är...

Har haft min bästa vän på besök. Hon har en pojke på 14 (min gudson) och två flickor på 3.5 och 1.5. Vi kom att prata om att det är lätt med pojkar, då är det snopp, men vad kallar man flickans? De hade varit tvugna att fatta ett hastigt beslut när min gudson då elva år år stått och tittat på sin nya nakna lillasyster och plötsligt utbrustit "Vad röd hon är i sin..." sen hade det blivit tyst en lång stund innan han funnit ordet "...i sin fitta", det sista kom mycket tveksamt. De beslöt att snippa var ett bättre ord, och har hållit sig till det sen dess. Jag håller nog med dem för det är inte så kul när sonen säger "Du har ingen snopp mamma, du har bara en stjärt" och "du kissar med stjärten mamma". No way att det ska degraderas till en rumpa, rumpor skiter man med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback