Skönt

Det var skönt att få pysa ur sig all surhet igår, fast jag ser ju när jag läser inlägget att jag är rätt fånig när jag håller på så där. Det sjuka är att jag njuter jättemycket när jag är igång, skriker och far runt, sen när det släpper och jag känner mig lugn och avslappnad och kan inte för mitt liv förstå hur jag ens kan vilja vara i det där uppjagade tillsåndet. Konstigt.

När jag skulle ringa till "placeringshäxan" tog det 1.5 timma innan jag kom fram, så jag hann både bli helt rabiat och sedan lugnade jag ner mig. När jag till slut kom fram var jag både snäll och trevlig och det var det bästa för det var hon också. Vi får plats på dagiset längst bort från oss. OK det är det eller inget alls. Vi ska svara idag (men det är bara upptaget hos henne och jag har rast i fyra minuter till, jag är dock inte sur). Min man och son åkte förbi igår, dessutom fick jag se stället i morse. Det ser ganska mysigt ut så det blir ja. Det känns sorgligt att dra honom bort från hans kompisar, så vi får hoppas att stället är bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback