politix

Jag har gjort testet på dn.se och jag är...vänsterpartist, surprise surprise! Jag hade fram till förra veckan tänkt rösta på sossarna, detta för första gången i mitt liv. Anledningen är att de har en familjepolitik som funkar för mig och min familj. Sen ser jag till min fasa att vänstern håller på att åka ur riksdagen, så det blir dem jag röstar på i alla fall. Man kan rösta på sossarna hur mycket man vill, men de kommer inte undan majoritet (om det nu blir så) utan sina gamla polare kommunisterna, nej jag menar vänstern, ifall kommunisterna, nej jag menar vänstern, åkt ut ur riksdagen. Sossarna tänker jag dock rösta på i kommun och landsting, tror jag, om inte statistiken mördar vänstern där också. Då blir det same old same old över hela linjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback