gudrun

Köpte en jättesnygg tröja på gudrun sjödén idag, jag är så nöjd. Den blir lite tight och jag kommer inte kunna ha den så många veckor till, men jag ska inte ha den här magen forever. De har fina svart och vitrandiga tröjor på webshoppen för 179, jag funderar på om jag ska bunkra lite tills mitt liv som ogravid. Kan man säga att man bunkrar en enda tröja? Jag ska i alla fall bunkra. De har också en cashmeretröja, men det är svårt att veta hur tröjan sitter när jag återfått en mer normal kroppsform, så det får vänta. Letar som en tok efter en skön, inte alltför dyr kofta, men inget har fallit mig på läppen hittills, jag är så picky med material, kan inte ha massa syntet, håret står rakt upp då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback