Ernst, min fina ernst

Ernst är min nya passion, jag har sett fram emot dagens program i en hel vecka. Hur blir däcket? Hur blir rummet? Ska Ernst vara så där mysig igen? Ska man få se när han skissar med sin fina penna igen? Jag har en likadan, fast jag vet inte vad den kallas. Jag köpte den när jag gick på krokikurser på folkuniversitetet för tolv år sedan. Teckningarna använde jag för att söka till Nyckelviken, men jag kom inte in. Annars hade jag kanske varit den nya Ernst idag, jag har också grått hår, jag är också lång. Men jag är inte mjuk, jag är ganska rabiat emellanåt, tål inte stress liksom. Så jag får nöja mig med att titta på Ernst och hoppas att han säger något riktigt komiskt så att jag verkligen har något att skratta åt innan jag går och lägger mig. För övrig finns det Ernstmagneter på designtorget, det är fina bilder på honom och mysiga citat, jag ska nog köpa mig en sån.

Kommentarer
Postat av: Mary

Ernst är den finaste. Ååh. Jag måste svänga förbi designertorget således :). Tack för le tips!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback