tjejkläder

Ska åka söderöver för att hälsa på min enda syster, elva år äldre. Hon har två döttrar, tio och åtta och det ska köpas presenter! Kul att få köpa saker till lite större barn, men vad köper man? Sist fick de varsin tröja och textilfärger, såna där bubbliga med glitter typ. Det gick hem. I år har jag valt att köpa kläder, varsin kjol och top. Letade länge innan jag hittade något som inte var blankt, rosa, fullt med spetsar eller jättevulgo. Tack och lov för Indiska, fina saker till bra priser. Ett litet planetarium som man bygger själv ska de få också, borde ha köpt en "den lille kemisten"-låda till dem istället nu när jag tänker efter, det får bli nästa gång. Sen har de önskemål på tunnbröd, det finns inte i Danmark, och om jag hinner skulle jag kunna baka bullar till dem. Vanliga hederliga kanelbullar, de är helt galna i det och har en tom mjölpåse som de tagit med från Sverige för att receptet står på den! Vem blir inte lycklig av kanelbullar? Frågan är om jag hinner, ni vet, det späckade schemat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback