Min nya smala man

För ett år sen beslöt min man att göra sig av med de dryga 20 extrakilon han släpat runt på i alldeles för många år. Vi la om all kost och slutade äta massa junk. Tack för viktklubb.se! Det gick utmärkt och ölmagen smälte bort med en rasande fart. Idag håller han på att rensa ut alla gamla kläder ur garderoben, det är svårt att slänga saker man har speciella minnen kring eller som man faktiskt lagt ner mycket pengar på, men det är också strongt att slänga ut de saker som påminner om en person man inte längre vill vara. Det är också ett sätt att säga sig själv att man inte tänker gå tillbaks och börja äta den andra maten igen. För smal i all ära, det är t ex jag och det har jag alltid varit, men junket som långsamt dödar en, det borde man låta bli. Fast det är svååårt och när man är en spinkis så har man ingen synlig anledning att låta bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback