mer konstiga saker

Var på möte med min handledare och biträdande dito i onsdags. Jag kände mig som ett lamm som skulle ledas till slakt. Sjukt att jag aldirg vet vad som ska hända på de där mötena.  Det här mötet gick förvånansvärt bra. Jag hade pratat innan med den biträdande och sagt att min ork är slut. Sedan lät jag det bero, räknade verkligen inte med att få hjälp. Litar inte ett dugg på de här gubbarna. Men de måste haft en ordentlig diskussion innan mötet, för jag erbjöds mer hjälp än jag någonsin erbjudits sedan jag började doktorera. Synd att det skulle dröja tills jag var helt förbi av matthet, men nu ska jag suga åt mig av att de tycker att jag är värd att spendera massor av pengar på, ha ha! Vi har kommit överens om att jag ska avlägga Lic examen i september så nu får jag lägga på ett kol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback