korv

Gick ut med vildingen i förmiddags och till vår stora lycka hittade vi två dagiskompisar och deras familjer på lekplatsen! Det blev kakor och saft följt av korvgrillning, lagom till korven kom maken ut. Skönt med människor som är så generösa och bara bjuder in en som att det är världens mest självklara grej. Jag har träffat de här familjerna så mycket på just lekplatsen att jag inte känner mig stel som en pinne. Jag gjorde det i början, men som sagt, de är så vänliga och rara så det har gått över (nästan helt). Framåt fyra gick vi hem och då hade lillplutten tydligtvis fått nog, jag var beredd på att han skulle skrika och gråta, men han var visst helt nöjd. Jag är också nöjd, vi hade pratat om att åka till Junibacken, men det här var tusen gånger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback