dagens debatt

Knappt är jag ute på nätet igen innan jag gör misstaget att surfa in på Lindas blogg. Jag tycker sämre och sämre om henne för varje dag som går, men ändå kan jag inte låta bli att läsa denna kvinna och hennes oerhört korkade inlägg. Jag börjar misstänka att hon aldrig levt ett liv i verkligheten utan sedan embryostadiet varit en präktig radhuskärring med moraltantsambitioner. Det hon tidigare skrivit har hon antagligen snott från någon, eller så har hon någon gång mellan då och nu råkat ut för en olycka à la days of our lives och fått en sån jävla minneslucka så att hon glömt halva sitt liv och nu, bara minns sin barndom, följt av präktigt radhusliv.
Hur fan har hon mage att sitta och moralisera över en abort som en annan kvinna gjort. Hon har ju själv gjort abort. Mycket intressant att hon förfasar sig över vad andra människor anger som skäl, som om hennes egna skäl var noblare och bättre, ha ha. Hennes dotter säger att hon luktar bajs, kanske för att hon är så full av ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback