Minus

Jag ligger minus på sömnkontot. Det är böckernas fel, jag är inne i en läsaperiod nu. Just nu läser jag Predikanten av  Camilla Läckberg, den är helt OK fast jag egentligen är måttligt road av kriminalromaner. Jag läser också Allra helst vill jag hångla med någon av Linda Skugge också, men trots att jag bara är lite äldre än henne och gick på ungefär samma klubbar har jag mindre behållning av den än vad jag trodde. Fel målgrupp kanske. Men det var Lasermannen som förstörde den här veckan. Det blev sent både i söndags och måndags tack vare den, och i tisdags var jag bara tvungen att läsa ut den så  det blev sent då också. Kul att en bok kan vara så spännande fast man vet hur den slutar. Nej nu ska jag titta på Efterlyst, jag älskar GW! (Fast Hasse Aro är slemmig, det var superpinsamt när han fiskade röster för några veckor sen) Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback