Superwoman

Ja det är stålkvinnan Charlotte Perelli som i går kväll, fyra dagar efter förlossningen, hoppade in och sjöng några låtar på en företagsfest på Grand Hotel (enligt aftonbladet). Undrar vad Linda kommer skriva ha ha! Jag fattar inte vilket material Charlotte är gjord av, inte samma som jag iaf. Jag kunde inte gå upprätt ens fyra veckor efter förlossningen än mindre sjunga. Det gör jag gladeligen i vanliga fall, går upprätt och sjunger alltså, om än falskt. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, skratta för att hon är just en stålkvinna och kanske gråta en skvätt för att mammor med bebisar fick lite mer inre krav att axla. Barnen går det nog ingen nöd på iaf. Det värsta är att om CP skulle gå in i väggen så kommer ingen tycka synd om henne utan bara tycka att det är rätt åt henne och det känns så grymt. Men å andra sidan kanske hon helt enkelt är gjord av ett annat material och aldrig går in i någon vägg utan klarar allt i Gucci och vad mer hon nu gillar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback