krångel

varför har jag så svårt att öppna munnen, varför, varför? Mannen hade lovat att ringa och fråga min mamma om hon kan kolla till katterna i helgen. Jag pratade med morsan i morse och struntade avsiktligt att fråga. Sen när jag påminner maken om sitt uppdrag så kan jag inte för mitt liv klämma ur mig att jag redan snackat med henne tidigare (om annat) och att hon ska komma och fika med mig och lillplutten i em. Snacka om att jag försätter båda i en konstig situation. Varför är det så svårt att öppna käften? Jo för jag tror att jag ska få bannor för att jag inte frågade om kattvakt och jag känner mig så gråtfärdig idag att jag inte orkar försvara mig. Ynk ynk. Mailet till chefen är skrivet i alla fall och nu blir det mer bloggande tidigast på söndag för jag ska ut på landet. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback