effektiv-vabba

Är hemma i em med sjukt barn. Sjuk och sjuk förresten, han har drabbats av någon märklig åkomma. Han är pigg och feberfri när vi har honom hemma, men så fort vi lämnar honom till dagis får han 39 grader och vi måste susa och hämta honom. Vi är inne på tionde dagen idag.  Jättefrustrerande eftersom vi båda verkligen behöver arbeta. Idag delade vi på dagen, jag gick upp kl 5:30 åkte till jobbet och jobbade effektivt i fem och en halv timma. Under tiden har min man dammsugit, skurat bytt i kattlådan och varit på Junibacken med sonen. Sedan kom jag hem och han åkte iväg för att jobba em/kväll. När jag är hemma fixar jag middag, diskar, bakar bröd och langar in en tvätt, och leker affär mm med sonen. Visst är vi oerhört effektiva? Linda skulle bli imponerad tror jag. Här är dammfritt och vår unge är superstimulerad. Vi har tyvärr inte så mycket ork över till varann när vi ses framåt tio, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback