21:23

Maken är på konsert och själv har jag hållit på att natta lillplutten i 90 minuter, man måste ligga brevid och det är inget större problem i vanliga fall, tar typ en halvtimma. Men idag verkar det ha hänt något. Jag egentligen vet vad det är, han gick upp över en timma senare imorse efter att ha varit sjuk och sovit jättemycket igår. Dessutom var vi dumma och lät honom sova middag idag, men vad gör man, när ska man annars hinna med vuxenaktiviteter som att betala räkningar? Jag vet faktiskt inte om han sover nu, eller om han ligger vaken därinne och väntar på att jag ska komma tillbaks från mitt "toabesök". Han är inte mörkrädd så det är ingen fara på den fronten, och det vore skönt ifall han somnade av sig själv, det vore premiär. Det har iaf gått nästan tio minuter nu, så jag håller tummarna. Annars är det väl bara att gå in igen och ligga och våndas över hur egentiden krymper ihop till en ynka halvtimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback