Stress

Stress är hemskt, adrenalinet flödar, hjärtat pumpar och svetten sprutar. En av mina högsta drömmar är att sluta stressa, fast jag vet inte hur det går till. Lägger man bara av eller?

Jag säger till mig själv att jag ska sluta stressa sen, bara ett par saker blir avklarade först:

Jag ska sluta stressa när jag liccat. Ha ha ha, jag har stressat sedan den dag jag började på grundutbildningen 1999. Innan dess stressade jag på mitt coola mediajobb och innan dess på mitt ocoola caféjobb och innan dess...

Men jag ska sluta stressa när jag blir gravid igen. Dubbel ha ha. Jag var oerhört stressad under min första graviditet och sjukskriven för magkatarr, skulle jag stressa mindre nästa gång och därtill med en storebror som härjar runt?

Okej då, jag vete fan när jag ska sluta stressa. Nu? Hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback